LEVERING OG HENTING
Ved levering og henting av hunden din, parkerer du på tunet og venter ved bilen til vi kommer og møter deg. Vi tar med oss hunden din og forlater deg. Vi erfarer at en rask overlevering hvor hunden går fra deg og ikke omvent, gir den beste overgangen for hundenene som kommer på besøk. Det er dessverre ikke anledning til å være med bort til hundehuset i åpningstidene våre. Har du det travelt, ring oss gjerne.
UTSTYR
Din hund trenger teppe/seng, egen mat ved spesielle behov (Tørrfôr fra RC er inkludert om ønskelig) og dekken om den er vant med å bruke det. Ikke lever med ting som man er redd for, vi tar ikke ansvar for ødelagte eiendeler.
DAGLIGE TURER
Inkludert i oppholdet er fellesturer med flere hunder samtidig, av sikkerhetsmessige grunner må alle hundene som deltar på fellesturer gå i halsbånd. Alle hundene som er hos oss blir utstyrt med halsbånd fra Dalen Gård merket med vår kontakt info. Vi kan bruke våre halsbånd til din hund, eller det kan medbringes eget halsbånd. Dette bør være smalt og tørke fort (slik at ikke det oppstår våt eksem). Hunden må heller ikke kunne vri det over hodet. Dersom du ikke ønsker at din hund skal gå i halsbånd på tur, kan hunden dessverre ikke være med på fellesturene. Egne private turer kan bestilles utenom om du ønsker at den bruker sele, da går vi enten en og en eller 2 og 2 hunder på tur om gangen i ca 1 time, dette kommer med ekstra kostnad. Hunden får derimot selvfølgelig lov til å være ute og leke på gården uavhengig om den får tur eller ikke.
HELSE OG SIKKERHET
Det skal fremvises gyldig vaksinasjonsbevis ved levering, og vi anbefaler at ditt dyr er forsikret.
Vi handler i hundens beste interesser. Ser vi behov for å oppsøke veterinær prøver vi å nå eier på forhånd. Lykkes vi ikke med det drar vi ut fra egen vurdering. Eier av hund bærer selv det økonomiske ansvaret for veterinærregningen, og alle utlegg skal betales senest ved henting av hund. Hvis det skal være begrensninger i behandlingen hunden mottar i en slik situasjon, må dette på forhånd skriftlig spesifiseres.
ÅPNINGSTIDER
Du er velkommen til å kontakte oss pr. telefon hele dagen mellom 09.00 – 21.00.
Om ønskelig er det mulig å komme på besøk til oss, men dette må avtales på forhånd! Dessverre har vi kun kapasitet til det utenom sesongene. Ring oss, så finner vi en dag som passer.
Åpningstider for levering/henting er:
- Mandag 9-10 / 20-20.30
- Tirsdag 9-10 / 16-17
- Onsdag 08-08.30/20-20.30
- Torsdag 9-10/20-20.30
- Fredag 9-10/16-17
- Lørdag 9-10
- Søndag 20-21
Har du ikke mulighet å komme i våre åpningstider, må det avtales tidspunkt i forkant av levering, et gebyr på kr 550 vil ilegges prisen.
Vi ber om forståelse for at åpningstidene respekteres, da det går utover dyrenes daglige rutiner.
NB! Ingen inn og utleveringer julaften, nyttårsaften eller 17-Mai. I Romjulen og påske er det kun tidlig inn og utlevering, eller etter egen avtale.
BETALING
Vi sender deg faktura i forkant av oppholdet.
AVBESTILLING
For høysesong juni, juli og august betales depositum på 25% for hele bestillingen, beløpet tilbakebetale ikke ved endringer. Avbestilling/endrings frist er 01.06. Opphold som avbestilles senere en dette betales i det fulle.
Ellers på året må avbestillinger skje senest 7 dager før oppholdet starter. Avbestillinger etter den tid faktureres 50% av opprinnelig beløp.